Może nie każdy z nas jest Mozartem czy Mickiewiczem, ale każdy jest ważny. Życie każdego z nas to wielka opowieść Wielkiego Autora. Jesteśmy bohaterami tej opowieści i zarazem sami ją tworzymy. (Małgorzata Musierowicz)

sobota, 21 lutego 2009

Co tu robić, aby nie robić tego, co powinnam?

Wysprzątałam łazienkę, kuchnię i przedpokój, zrobiłam dwa prania, pozmywałam naczynia i cały czas szukam czegoś jeszcze do zrobienia, niekoniecznie wśród tych rzeczy, które powinnam wykonać przede wszystkim. Czeka na mnie napisanie części pracy, co powinnam zrobić dziś, ale już teraz wiem, że mi się nie uda. No i przygotowanie dekoracji na wtorkowe pasowanie na czytelnika. Przysiądę do tego na pewno, tylko jak zwykle w ostatniej chwili, bo ja tak niestety mam odkąd pamiętam...

Chciałbym, żeby już było po wtorku i tym pasowaniu, no i oczywiście po wysłuchaniu wszystkich negatywnych uwag Góry, bo bez nich się nie obędzie. Jak to wczoraj stwierdziłyśmy na śledziku z dziewczynami: jakkolwiek nie będzie to i tak będzie beznadziejnie ;-), czyli tak jak zwykle :-).

A za trzy godziny kolejny śledzik :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz