Może nie każdy z nas jest Mozartem czy Mickiewiczem, ale każdy jest ważny. Życie każdego z nas to wielka opowieść Wielkiego Autora. Jesteśmy bohaterami tej opowieści i zarazem sami ją tworzymy. (Małgorzata Musierowicz)

niedziela, 6 maja 2012

Zębowy boom

Matiemu niemal jednocześnie przebiły się górne prawe dwójka i trójka oraz dolna prawa czwórka. Tym razem na szczęście bez jakichkolwiek rewelacji.
Weekend majowy dobiega końca. Cały w zasadzie spędziliśmy w domu nie licząc oczywiście wspólnych spacerów i podbijania okolicznych placów zabaw i piaskownic. Za to w przyszłym tygodniu czeka na nas Wrocław.

2 komentarze:

  1. Kurde a ja się zastanawiam co się z Tobą dzieje, że nie dostaję powiadamień o aktywności Twojego bloga :/ oj ja głupia baba jestem, zapomniałam na śmierć, że przeszłaś na bloggera.
    Przeczytałam o potencjalnej drugiej ciąży...będę kibicowała i śledziła z wielkim zaangażowaniem :) oraz kibicowała! U nas myślę, że jeszcze to potrwa jakieś 2 lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Druga Kreseczko, zobaczymy co te nasza starania przyniosą :-).

    OdpowiedzUsuń