Może nie każdy z nas jest Mozartem czy Mickiewiczem, ale każdy jest ważny. Życie każdego z nas to wielka opowieść Wielkiego Autora. Jesteśmy bohaterami tej opowieści i zarazem sami ją tworzymy. (Małgorzata Musierowicz)

środa, 11 marca 2009

Zwolnieniowo znowu

Siedzę na drugim zwolnieniu, od wczoraj. Wróciłam w poniedziałek do pracy i pobyłam tam tylko ten jeden dzień. Cały dzień piekły mnie oczy, z biegiem czasu były coraz bardziej czerwone i wyciekało z nich takie dziwne coś :? . Do lekarza już nie zdążyłam, bo pracowałam do 17.30, ale poszłam tam wczoraj rano i okazało się, ze to to, co przewidywałam - zapalenie spojówek. Cały wczorajszy dzień wyglądałam jak zombie, dziś jest trochę lepiej, ale też mało idelanie. Na szczęście przepisane krople działają. Do konca tygodnia powinno byc ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz