Może nie każdy z nas jest Mozartem czy Mickiewiczem, ale każdy jest ważny. Życie każdego z nas to wielka opowieść Wielkiego Autora. Jesteśmy bohaterami tej opowieści i zarazem sami ją tworzymy. (Małgorzata Musierowicz)

poniedziałek, 24 sierpnia 2009

Paranoja!

Pierwsze zebranie rady po wakacjach. Przydział obowiązków na nowy rok szkolny. Za tydzień wracają dzieci, a my... nadal nic nie wiemy! Plotki jakie chodzą są obiecujące, ale to wciąż tylko plotki. Dzisiaj co prawda została negatywnie zopiniowana praca Góry. Oj, nie w smak jej to było, nie w smak, ale po tym, co się działo i czego większość z nas z jej strony doświadczyła, nie mogło być chyba inaczej. To zajście sprawiło, że nasze nadzieje urosły nieco, ale ludzie są ostrożni i tak naprawdę chyba dopiero 1. września będziemy wiedzieć na czym stoimy.

Co do zakresu obowiązków to dla mnie zaczęło się z grubej rury, bo zostałam dokoptowana do komisji zajmującej się planem lekcji w związku z czym najbliższy tydzień będzie wyjęty z życiorysu. Poza tym zabrono mi polski, bo polonistka nie miałaby etatu i tym sposobem zotałam tylko z biblioteką. Z jednej strony się cieszę z drugiej mniej, bo fakt faktem, że będę miała nieco mniej kasy, ale zyskam z kolei więcej czasu i odpadnie mi część obowiązków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz